Irene Mulder heeft met ABC Administratie Emmen haar deuren geopend aan de Kosterijweg 3a in Schoonebeek. Het administratiekantoor is medio 2021 verhuisd naar Schoonebeek. Na intensieve verbouwing(en) is het kantoor nu klaar voor het ontvangen van nieuwe en oude klanten.
“We zijn een welkome aanvulling op bestaande kantoren”, aldus Irene Mulder. Jarenlang heeft zij al een administratiekantoor. Zij merkt dat er steeds meer startende ondernemers zijn, die na een aantal jaren erachter komen dat er toch wel iets meer bij komt kijken. “Dan begint ons werk pas. We bekijken de afgelopen jaren van deze bedrijven en stellen vast dat er vaak kosten zijn vergeten. Ook het aantal uren en de inkomsten lopen niet altijd in de pas en dan is het belangrijk om daar kritisch naar te kijken.”
Maar bedrijven zijn de hoge bedragen voor een accountantskantoor zat. “Voor ieder uurtje een factuurtje is niet meer van deze tijd. Wij zijn er om service te bieden en vragen te beantwoorden, want dat maakt de ondernemer wijzer”, vertelt een enthousiaste Irene. Ook in de bedrijfsvoering kan het belangrijk zijn om te sparren over mogelijkheden en ideeën out of the box. Het coachen van ondernemers is vooral in de startersjaren erg belangrijk. Maar ook voor ondernemers die al jaren hun bedrijf hebben. “Soms is een nieuwe kijk heel verhelderend.”
Haar roots liggen in Schoonebeek en ze is blij om weer terug te zijn. Irene werkt het liefst op afspraak: “Dan kan ik voldoende tijd vrij maken om eenieder te woord te staan. We komen ook bij de mensen thuis of op locatie. We zijn daarin heel flexibel.” Irene werkt samen met inspirerende vrouwen en een accountant voor gedetailleerd advies. Irene sluit af met: “Als mensen door dit artikel nieuwsgierig zijn geworden, dan nodig ik ze van harte uit om te bellen voor een afspraak of om de website te bekijken”.
ABC Administratie Emmen
Kosterijweg 3a
7761 BC Schoonebeek
06-22 24 25 86
abcemmen@outlook.com